
Villamosmérnöki és Informatikai KarA kar a villamosmérnöki és informatikai tudományok területén képzi a hallgatókat, innovatív megoldásokkal és technológiákkal foglalkozva.
VIK
|
|
Sajátítsd el a Dart nyelv és a Flutter alapú cross-platform fejlesztés alapjait a BME-VIK oktatójától és tedd meg az első lépéseket egy új piacképes tudás felé!
Mit nyújt a képzés?
Több kisebb alkalmazás elkészítésén keresztül magabiztos tudásra teszel szert a Dart nyelv használatában, ami stabil alapokat ad akár más programozási nyelvek megtanulásához is
Megismered a Flutter keretrendszerét és gyakorlati tapasztalatot szerzel a cross-platform alapú szoftverfejlesztésben
Kis kockázatvállalás mellett kóstolhatsz bele Flutter alapú cross-platform fejlesztésbe, így könnyebben eldöntheted, hogy való-e neked ez a technológia, és mindeközben megfelelő alapokat is szerzel, hogy belevághass a 12 hetes átfogó Flutter fejlesztői képzésünkbe
Gyakorlati feladatok elvégzéséhez szükséges tudást digitális tananyagok és vezetett kódolások formájában adjuk át, amelyeket saját időbeosztásod szerint, akár munka mellett is feldolgozhatod
Teljes feldolgozása több mint 20 órányi elfoglaltságot igényel, de a tananyagokhoz beiratkozást követően 1 évig korlátlanul hozzáférsz
Bármikor kérdezhetsz az oktatótól, a feltöltött házifeladataidra visszajelzést ad
Miért érdemes belevágnod?
A párhuzamosan több operációs rendszerre való fejlesztés jellemzően időigényes feladat, emiatt találták ki a cross-platform megoldásokat, amellyel elég egy kódbázist megírni és fenntartani.
A Flutter a Google által fejlesztett cross-platform keretrendszer, amely a szintén Google által fejlesztett Dart nyelvet használja. A Flutter más megoldásokhoz képest egyszerűbb és gyorsabb fejlesztést biztosít, a különböző platformokon ugyanazt a komponenst használjuk, így platformtól függetlenül egységes kinézetű alkalmazást kapunk. Ennek köszönhetően pedig sokkal kisebb eséllyel fordulnak elő platformfüggő hibák.
A Statista becslései alapján 2023-ban a mobilapplikációkból származó árbevétel elérheti a közel 500 milliárd USD-t, úgyhogy mobilalkalmazás fejlesztőkre még jó darabig biztosan szükség lesz.
A képzésen megszerzett tudással pedig cross-platform alapú mobilalkalmazás fejlesztő irányba is tovább tudod majd magadat képezni.
A Hays Salary Guide 2022 alapján már a Junior mobilalkamazás fejlesztők is átlagosan 650.000-950.000 Ft között keresnek, de a Senior fejlesztők pedig akár 2.000.000 Ft feletti fizetést is hazavisznek.
Kinek ajánlott?
Azok számára, akiket érdekel a cross-platform alapú szoftverfejlesztés, de előtte megalapoznák/felelevenítenék OOP tudásukat és magabiztos alapokat szereznének a Dart nyelv használatában.
Azoknak is segít felkészülni, akik utána belevágnának a 12 hetes átfogó Flutter fejlesztői képzésünkbe is.
Milyen tudásra teszel szert ezen a képzésen?
A tananyag erősen gyakorlatorientált, kisebb alkalmazások megírása közben ismered majd meg a nyelvi építőköveket, ami irányt mutat az önálló feladatmegoldások felé.
A képzés során az alábbi témákat fogjátok körbejárni:
Dart programozási nyelv részletes ismerete
Dart SDK és Flutter könyvtár telepítése
Változók deklarálása, függvények
Osztályok deklarálása, konstans konstruktor, mixin
Aszinkron programozás, generátorok
A pontos tematikát lent megtalálod.
Ki lesz mindebben oktatód?
Pásztor Dániel - szoftverfejlesztő @AutSoft, oktató @BME-VIK
Az AutSoft Zrt. szoftverfejlesztője, több mint 7 éve fejleszt Androiddal és amióta megjelent, aktívan fejleszt Flutter keretrendszerben is.
A BME-n a “Flutter alapú szoftverfejlesztés” tantárgy tematikájának egyik kidolgozója és oktatója, mindemellett pedig az “Android alapú szoftverfejlesztés” tárgy oktatásában is több éve aktívan közreműködik.
Mik a képzés előkövetelményei?
Alapvető számítógépes ismeretek és előnyt jelent bármilyen más nyelvben szerzett programozói tapasztalat.
Hogyan fogsz tanulni?
Gyakorlatorientált oktatás: képzéseink gyakorló feladatokra épülnek, amelyekhez szükséges tudásanyagot interaktív digitalizált tanyagokból (videó, ppt, pdf, teszt, stb.) és letölthető segédanyagokból sajátíthatsz el.
Korlátlan hozzáférés: a képzést teljesen saját időbeosztásod szerint tudod feldolgozni, a tananyagokhoz beiratkozást követően 1 évig korlátlanul hozzáférsz, közben bármikor bármennyiszer visszanézheted őket.
Oktatói támogatás: a képzés oktató(i)tól bármikor kérdezhetsz, visszajelzést ad(nak) a feladataidra, fejlődésedet végigkíséri(k).
Online tanulói felület: a képzés technikai hátterét a Magyarországon több mint 200.000 felhasználó által használt, bármilyen mobileszközről is elérhető Cubix online oktatási platform biztosítja.
Hallgatói közösség: a képzés mellé egy Discord csatorna hozzáférést is biztosítunk, ahol a többi résztvevővel chat formájában meg tudjátok osztani tapasztalataitok vagy akár közösen tudtok gyakorolni is.
Ügyfélszolgálat: a Cubix csapata supportot biztosít a résztvevők számára a beiratkozás előtt, a képzés során és még utána is, ha szükséges.
Mikor indul a képzés és mennyibe kerül?
Képzés indulásának időpontja: ezt a képzést bármikor megkezdheted és rögtön hozzá is férsz a teljes tananyaghoz
Részvételi díj: 19.000 Ft
Ha jelentkezel a 12 hetes átfogó Flutter fejlesztői képzésre is, akkor a jelen alapozó díjának 100%-át beszámítjuk az átfogó képzés árába.
Ez utóbbival kapcsolatban írj nekünk az info@cubixedu.com címre!
Ha érdekel a képzés két lehetőséged is van
1. Jelentkezel a képzésre
Ha eldöntötted, hogy jelentkezel a képzésre és szeretnéd biztosítani helyedet, nincs más teendőd, mint a ‘Beiratkozom’ gombra kattintva kitölteni a jelentkezési formot és kifizetni a képzés díját.
2. Kérdezel még a képzésről
Ha szívesen jelentkeznél, de úgy érzed még van néhány kérdés, amire nem találtad meg a választ, kattints az ‘Érdekel, de kérdeznék’ gombra és add meg elérhetőségedet! 48 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
Mit fontos még tudnod a fizetéssel kapcsolatban?
Utalásos fizetés: Amennyiben az online kártyás fizetés helyett utalással szeretnél fizetni, az sem jelent problémát, írj nekünk és ebben is segítünk.
Pénzvisszafizetési garancia: Biztosak vagyunk a képzés tartalmát és minőségét illetően, ezért a beiratkozásodtól számított 8 napig 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.
Számlázás: Online fizetésről automatikusan küldünk egy e-számlát, de ha céges számlát szeretnél igényelni vagy a céged finanszírozza a képzésedet, vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk ennek lebonyolításában.
Ajánlói kedvezmény: Ha valaki rád hivatkozik a beiratkozáskor, mindketten garantált 5% kedvezményt kaptok a képzés díjából. Ráadásul, ha többen is jelentkeznek hozzánk rajtad keresztül, minden egyes résztvevő után további 5-5% kedvezményt kapsz és nincs benne felső korlát! ;)
Belevágnál, de még előtte szeretnél többet megtudni az adott technológiáról, vagy kíváncsi vagy a képzés részletes tematikájára?
Vegyél részt szeminárunkon, ahol pár óra alatt gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz a Flutter keretrendszer használatában és élőben kérdezhetsz a képzés oktatójától is: FLUTTER SZEMINÁR
Nézd vissza releváns webináriumainkat, ahol meghívott szakértőinktől vagy akár a képzés oktatójától tudhatsz meg még többet az adott témáról: WEBINÁROK
Ha pedig inkább olvasnál a témában, akkor nézz körbe releváns blogbejegyzéseink között: TECH BLOG
Ha a képzéssel vagy webináriumokkal, esetleg a fizetési módokkal vagy akár a kedvezményekkel kapcsolatban kérdésed lenne, keress minket bátran az info@cubixedu.com e-mail címen!
A változtatás jogát fenntartjuk.
Hogyan használd a felületet?
Használati útmutató
Bevezetés / Bemutatkozás
Discord szerver elérhetősége és használata
Dart története
Dart fejlesztői környezet
Dart alapok, változók
Nullable típusok, Dart program
Dart beépített típusok
Gyűjtemények
Függvények
Feltételes programvégrehajtás
Ciklusok
Hibakezelés
Dart SDK telepítése
Dart IDE telepítése
Első program elkészítése
[Gyakorló feladatok]
[Feladat feltöltése]
Teljes anyag
Ismétlés
Osztályok elmélete
Osztályok deklarálása 1. - Mezők, műveletek
Osztályok - láthatóság, static
Osztályok deklarálása 2. - Konstruktorok
Konstans konstruktor, objektum
Osztályok leszármazása
Örökölt elemek felülírása
Leszármazási lehetőségek
Operátorok módosítása
Kiegészítő metódusok
[Gyakorlófeladat] Observer minta megvalósítása 1.
[Gyakorlófeladat] Observer minta megvalósítása 2.
[Gyakorló feladatok]
[Feladat feltöltése]
Teljes anyag: 2. hét